12 de novembre del 2021


Una mascareta que em fa molta il·lusió que la vegis. Està confeccionada, per mi a mà, amb llençol antic blanc de cotó (tinc vàries blanques en estoc que es poden gravar amb estampació). 

M'emociona saber que les faig reciclant per un be pel nostre planeta i perquè sigui suau i converteixi l'acte de protegir-nos en una cura de la nostra pell i salut també. Forma part de les peces de reciclatge creatiu (upcycling) de roba que vaig creant tot sovint...

Com totes les que faig, tenen ferret al nas per ajustar-se, tres capes i una d'elles el filtre TNT interior fixe, admet moltes rentades a 60 graus. 

En aquest cas la vaig transformar i com acabat la vaig voler tenyir experimentant amb la tècnica SHIBORI durant les jornades dels tallers del "talleretdelclot" de la Laia Aguilà, on un tros de roba blanca de cotó és una irresistible temptació 😜

La tècnica es diu Shibori i el tipus de tintat, blau INDIGO i prové d'una planta, concretament de la fulla en pols seguint tot un procediment del què la Laia és més que una experta al final aconseguim aquest color tan bonic que permet molts jocs fent reserves amb gomes, cordills, palets de fusta, pinces, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada